FANDOM

Epizod 3 to trzeci odcinek serialu anime Kamigami no Asobi , który został wyemitowany 20 kwietnia 2014 roku.

☀ Przebieg akcji odcinka Edytuj

Thoth wychodzi z klasy, niezadowolony z nastawienia bogów i ostrzegania Yui, że gdy się wygłupiają, czas mija. Zeus zmienia sezon na lato, więc Thoth ogłasza rozpoczęcie letnich wakacji i instruuje Yui, by zebrała wszystkich uczniów przed końcem wakacji.

Yui wpada na pomysł zorganizowania letniej szkoły nad morzem, aby pokazać bogom wycieczki, które stanowią zabawną stronę szkolnego życia. W dniu szkoły nad morzem bogowie przybywają na plażę i zmieniają się w stroje kąpielowe. Jednak Zeus po raz kolejny zmienia sezon na jesień, rujnując ich plany.

Apollon upiera się, że znajdzie sposób, by uczynić szkołę nadmorską zabawną i używa do tego swojej mocy proroctwa. Yui, Tsukito i Balder zgadzają się na uczynienie Apollona przewodniczącym rady uczniowskiej, ​​aby inni bogowie musieli wypełniać jego polecenia. Podczas gdy Tsukito i Balder przekonują pozostałych do czekania, Yui i Apollon wracają do szkoły, by kupić fajerwerki. W końcu plan użycia fajerwerek zakończył się sukcesem, a wszyscy bogowie bawią się razem.

☀ Postacie Edytuj

Postacie występujące w odcinku :