FANDOM

Kamigami no Asobi (神 々 の 悪 戯 Mischief of the Gods), w skrócie KamiAso, to japońska gra otome wydana przez Broccoli (firma). Została wydana w Japonii 24 października 2013 r. dla PlayStation Portable.

☀ Wątek Edytuj

Bohaterka, Yui Kusanagi, jest córką kapłanów świątyni Shinto. Pewnego dnia, po powrocie do domu odkrywa tajemniczy miecz, który przenosi ją do innego świata, gdzie spotyka greckiego boga Zeusa. Zeus chce by uczęszczała do szkoły, którą stworzył by nauczyć innych bogów ludzkich uczuć i zachowań. To wydarzenie ma przywrócić dawną więź bogów i ludzi.

☀ Bohaterowie Edytuj

Główni bohaterowie: Edytuj

Bohaterowie poboczni: Edytuj

☀ Rozgrywka Edytuj

Kamiaso Gameplay Flow

Kamigami no Asobi to gra typu otome. Podobnie jak większość innych gier tego typu, gracz wciela się w rolę głównej bohaterki, w tym przypadku jest to Yui Kusanagi, która może wybierać spośród wielu męskich postaci, które są jej miłosnymi zainteresowaniami.

Na początku gry tylko Apollon, Hades, Tsukito, Takeru, Balder i Loki są dostępni jako potencjalne zainteresowania miłosne. Gracz musi ukończyć przynajmniej jeden koniec każdego z nich, aby odblokować trasę Anubisa. Trasa Thotha będzie dostępna tylko po ukończeniu trasy Anubisa.

Wszystkie postacie mają ten sam rozdział w Prologu. Apollon, Tsukito i Balder dzielą ten sam rozdział rady studenckiej, podczas gdy Hades, Takeru i Loki dzielą się rozdziałami o klubach. Każda z postaci ma nieco inne rozdziały poświęcone festiwalowi lekkoatletyki, a następnie rozgałęzia się na oddzielne trasy. Każda trasa ma trzy normalne rozdziały, dwie wersje rozdziału 4 (przeznaczenie lub miłość) i 4 możliwe końce (dwa losy lub miłość). Thoth i Anubis mają po cztery normalne rozdziały i 2 możliwe końce (jeden los lub miłość).

☀ Muzyka Edytuj

Opening: Edytuj

  • "Lunar Maria"
  • Artysta: Daisuke Ono

Ending: Edytuj

  • "暁の轍"
  • Artysta: Daisuke Ono