FANDOM

Loki Laevatein (ロキ・レーヴァテイン Roki Rēvatein) - jest nordyckim Bogiem Ognia... i psikusów. Jego najlepszym przyjacielem i osobą dla której zrobiłby wszystko, jest Balder (Baldur) Hringhorni. Już od dziecięcych lat zna jego, oraz Thor'a.

☀ Historia Edytuj

Loki jako dziecko był bardzo złośliwy. Wszyscy inni Bogowie odrzucali go z tego powodu. Wszyscy, prócz dwóch młodych chłopców. Byli to Balder i Thor. Zaprzyjaźnili się, choć na początku Laevatein starał się zrazić do siebie Balder'a. Gdy ten stanął w jego obronie w chwili, gdy bóg nienawidzący Loki'ego nasłał na niego zabójców, młody Bóg Ognia pokochał Baldur'a. Od tamtej chwili ochraniał go, nawet jeśli miał być raniony.

Nienawidził wszechświata za to, że to akurat jego najlepszy przyjaciel musiał być Bogiem Światła, a co za tym idzie- Bogiem Zniszczenia. Kiedy Balder tracił nad sobą panowanie, często krzywdził innych. Wtedy tylko Laevatein mógł go powstrzymać, choć sam się narażał.

☀ Relacje Edytuj

Yui Kusanagi - Edytuj

Na początku Loki nienawidził dziewczyny. Ciągle jej dokuczał, starał się ją od wszystkich odizolować,a to wszystko z powodu zazdrości o Balder'a. Później jednak się do niej przekonuje... A może nawet coś więcej?

Balder (Baldur) Hringhorni - Edytuj

Jego najlepszy przyjaciel, towarzysz niedoli, oraz po prostu oczko w głowie. Loki mógłby zrobić dla niego dosłownie wszystko.

Totsuka Takeru - Edytuj

Choć tak różni (Loki to Bóg Ognia, a Takeru to Bóg Wody), od początku się rozumieli. Mieli takie same, szalone pomysły, i oboje mieli osobę, dla której mogliby nawet poświęcić życie.

Thor Megingyoruzu - Edytuj

Znają się od dzieciństwa, jednak nie łączą ich tak mocne więzi, jak Loki'ego i Balder'a. Laevatein zawsze polegał na opanowanym i statycznym Thorze.

☀ Ciekawostki Edytuj

  • Loki uwielbia przygotowywać mięso z grilla dla Balder'a.
  • Zawsze chodzi w bluzie, lub ma przy sobie coś, co odzwierciedla jego styl.
  • Maluje paznokcie na czarno.
  • Lubi koty, ponieważ kilka razy nazwał Yui "kicią".
  • Z początku brzydził się ludzi, więc gdy kiedy dowiedział się, że Kusanagi to człowiek, nie zbliżał się do niej, a nawet zakazał jej się zbliżać do Baldur'a.
  • Lubi fajerwerki.
  • Jest bardzo niecierpliwy i na każdym kroku pokazuje swoją niezależność.