FANDOM

Takeru Totsuka (戸塚 尊 Totsuka Takeru) - jest Japońskim Bogiem Morza i Sztormów, oraz bratem Tsukito i Akiry, a zarazem jednym z głównych bohaterów Kamigami no Asobi.

☀ Wygląd Edytuj

Takeru to chłopak niskiego wzrostu z ciemnozielonymi, najeżonymi włosami i małym kucykiem, przywiązanym do czarnej wstęgi. Nosi zwykły szkolny mundurek z białą koszulą, szarymi spodniami i niebieskim kwadratem. Zamiast szkolnej marynarki nosi zieloną kurtkę, wraz z ogranicznikiem i sandałami. Jego wygląd i zachowanie powodują, że bardzo trudno jest się każdemu zbliżyć do niego.

W trybie bóstwa, Takeru nosi zbroję inspirowaną epoką Sengoku z opancerzeniem na lewym ramieniu i niebieskim futrem na talii. Na jego włosach pojawiają się trzy białe pasemka, oraz tego samego koloru końcówki wydłużonego kucyka.

☀ Osobowość Edytuj

Jest porywczy i zuchwały, często walcząc nie zdaje sobie z tego sprawy. Nazywa Yui chwastem (zassou). Uwielbia swojego starszego brata Tsukito, ale za to ma trudną relację z Akirą. Co zaskakujące może on z łatwością okazywać uczucia. Szczyci się szermierką i jest w niej bardzo biegły. Uspokajają go spacery po plaży, które lubi jako bóg morza. Takeru uważa zwierzęta za słodkie, i czasami bawi się ze znanym z ich rodziny, zwierzakiem Tsukito, Usamaro. Chroni również tych na których mu zależy.

☀ Historia Edytuj

Takeru odnosi się do narodzin na wodach Yomi wraz z braćmi. Często tracił panowanie nad sobą, przez co został wygnany z powodu przypadkowego zabicia bogini z gniewu. Po tym wydarzeniu nadano mu tytuł Boga Szału. W anime, bogini która opiekowała się nim, spadła z klifu, a Takeru został oskarżony o jej śmierć.

☀Relacje Edytuj

Tsukito Edytuj

Takeru jest blisko związany z bratem, szanuje go i dba o niego. Wydaje się być jednym z niewielu, którzy rzeczywiście rozumieją Tsukito.

Yui Edytuj

Po pierwszym spotkaniu z Yui, Takeru tak naprawdę nie lubił jej ani nie doceniał, a ona nieustannie patrzyła na niego przez co denerwowała go, oraz był wobec niej niegrzeczny. Po tym, jak Yui wytrwale prosiła go o sparingi z nią w końcu ulega i po meczu z nią zaczyna doceniać jej wysiłki. Oboje lubią walki na miecze i często walczą przeciwko sobie.

☀ Ciekawostki Edytuj

  • Bardzo łatwo doprowadzić go do łez.
  • Nienawidzi grzybów.
  • Jest dobry w szermierce.
  • Jego ogranicznikiem jest akwamaryn i znajduję się na kostce
  • Jego nazwisko pochodzi od Totsuka-no-Tsurugi, legendarnego miecza Susanoo.
  • Jest najniższy i najlżejszy z bogów
  • Lubi poezje

Nawigacja
Główna postać Yui Kusanagi
Bohaterowie główni Loki LaevateinApollon Agana BeleaHades AidoneusTsukito TotsukaBalder HringhorniTakeru TotsukaThoth CaduceusAnubis Ma'at
Bohaterowie poboczni Dionysus ThyrsosThor MegingyoruzuZeus KeraunosAkira TotsukaMelissaMie
Pupile UsamaroPegaz