FANDOM

Thor Megingyoruzu (ト ー ル · メ ギ ン ギ ョ ル ズ Tōru Megingyoruzu) jest nordyckim bogiem piorunów.

☀ Wygląd Edytuj

Thor jest bardzo wysokim mężczyzną o ciemno zielono-turkusowych włosach z bursztynowo-złotymi oczami. Lewa część jego głowy jest ogolona, ​​i posiada wycięcie przypominające błyskawicę. Nosi standardowy mundurek szkolny na zimę i czarny letni strój w lecie.

☀ Osobowość Edytuj

Thor to cicha i stoicka postać, która jest małomówna. Mimo to jest bardzo spostrzegawczy oraz jest głosem rozsądku dla swoich przyjaciół. Bardzo dba o nich i martwi się o ich zbliżającą się przyszłość.

☀ Historia Edytuj

Thor, wraz z Balderem i Lokim, są przyjaciółmi z dzieciństwa. Nic nie wiadomo o jego przeszłości, poza tym, że wie iż Balder jest bogiem zniszczenia. Thor dołączył za Balderem i Lokim do akademii, dobrowolnie, prosząc Zeusa o nałożenie na niego ogranicznika, aby mógł być obok nich jako uczeń.

☀ Relacje Edytuj

Balder Edytuj

Thor troszczy się bardzo o Baldera, który jest jego bratem i przyjacielem z dzieciństwa, i nie chce widzieć, jak poddaje się mrocznej stronie.

Loki Edytuj

Thor dba o Lokiego, tak jak i o Baldera i często jest tym, który utrzymuje Lokiego w ryzach, jeśli chodzi o jego dowcipy.

☀ Ciekawostki Edytuj

  • Nie lubi węży ani niczego co długie i cienkie, np: makaron, a nawet długi szalik.
  • Jego ogranicznikiem jest opaska na ramie, zwykle ukryta pod mundurem. Jego klejnotem, jest Piryt.
  • Jego nazwisko pochodzi od słowa Megingjörð , magicznego pasa, który nosił Thor.
  • Thor ma duży apetyt.
  • Dobrze gotuje.

Nawigacja
Główna postać Yui Kusanagi
Bohaterowie główni Loki LaevateinApollon Agana BeleaHades AidoneusTsukito TotsukaBalder HringhorniTakeru TotsukaThoth CaduceusAnubis Ma'at
Bohaterowie poboczni Dionysus ThyrsosThor MegingyoruzuZeus KeraunosAkira TotsukaMelissaMie
Pupile UsamaroPegaz