FANDOM

Thoth Caduceus (ロ キ レ レ ー ヴ ァ テ イ ン Toto Kadukeusu)  jest egipskim bogiem wiedzy, mądrości, pisania, muzyki, magii i jedną z głównych postaci Kamigami no Asobi.

☀ Wygląd Edytuj

Thoth to wysoki mężczyzna z białymi włosami. Nosi ciemnoszarą koszulę z szarymi spodniami i butami z wężowym wzorem oraz, niebieskim płaszcz. Ma skłonność do noszenia niebieskich, zielonych i złotych egipskich akcesoriów. Nosi monokl.

W swojej formie bóstwa nosi białe spodnie z czarną tkaniną owiniętą u góry, czarne rękawy postrzępione u dołu i ozdobione złotem, diadem z krzyżem anch zakończony czarną woalką oraz naszyjnik utrzymany w kolorystyce stroju wysadzany lapis lazuli i jadeitem. Z jego pleców natomiast wyrastają biało niebieski skrzydła ibisa

☀ Osobowość Edytuj

Bóg mądrości i stworzenia odpowiedzialny za budzenie świata. Jest typem faceta, który wywiera duży nacisk na swoich uczniów. Uwielbia kukurydzę do tego stopnia, że ​​codziennie spożywa 3 posiłki które ją zawierają. Większość swojego czasu spędza w bibliotece. Thoth ma zdolność szybkiego czytania i pochłaniania wielu informacji z książek, które czytał. Odpowiada za edukacje pozostałych bogów i jest nauczycielem w szkole. Bardzo dumny i pewny siebie, nie podejmuje konsultacji, jeśli nie jest w nastroju. Ponieważ wie wszystko we wszechświecie, nie można z nim debatować. Wydaje się bardzo zainteresowany aspektem ludzkości i quizami, które tworzy Yui .

☀ Ciekawostki Edytuj

  • Nie potrzebuje ogranicznika, ale mówi się, że jest to motyw węża na jego naszyjniku.
  • Jego klejnotem jest Lapis Lazuli.
  • Jest jedynym, który rozumie mowę Anubisa.
  • Wiadomo, że jest bardzo wybredny jeśli chodzi o jedzenie, zazwyczaj je tylko kukurydzę, ale jadłby takie rzeczy jak zupa z czerwonej fasoli, jeśli jest dostępna. W dramacie CD widać też, że lubi popcorn.
  • Jego nazwisko, Caduceus , pochodzi z symbolu Thotha (wąż). Co ciekawe, jest on również związany z greckim bogiem Hermesem, gdzie Thoth i Hermes byli uważani za tę samą osobę przez Egipcjan i Greków.

Nawigacja
Główna postać Yui Kusanagi
Bohaterowie główni Loki LaevateinApollon Agana BeleaHades AidoneusTsukito TotsukaBalder HringhorniTakeru TotsukaThoth CaduceusAnubis Ma'at
Bohaterowie poboczni Dionysus ThyrsosThor MegingyoruzuZeus KeraunosAkira TotsukaMelissaMie
Pupile UsamaroPegaz